Alphy (Przywódcy) - Wilki położone najwyżej w hierarchii, sprawują władzę. Do ich obowiązków należy dbanie o swoją watahę. Wszyscy członkowie danej grupy są zobowiązani do szanowania ich oraz słuchania.
Posiadają 10 mocy i 3 000 um.
Bethy (Zastępcy) - Są zaraz za przywódcami. Sprawują władzę podczas nieobecności Alph. Również zasługują na szacunek i posłuszeństwo.
Posiadają 8 mocy i 1 200 um.
Weterani - Są to wilki, które zasłużyły się dla watahy, zazwyczaj weteranami są byłe alphy bądź bethy.
Księżniczki/książęta - Potomstwo Alph i Beth.
mają 6 mocy i 200 UM
Gammy - inaczej rodzeństwo alph, nie są zbyt ważni dla watahy, tzn. są ale nie muszą ich słuchać pozostałe wilki, nie mają zbytnich zaszczytów np. rządzenia armią.
Mają 4 moce i 200 um.
Przywódca Wojowników - Do jego obowiązków należy uczenie młodych wojowników. Nikt nie może się z nim równać z odwagą, honorem.
(#)
Przywódca Łowców - Dobry strateg, w którego obowiązkach jest nauczanie młodych łowców.
(#)
Przywódca Zwiadowców - Przebiegły niczym lis, zna najlepiej tereny, czasem nawet i lepiej od samej alphy. Do jego obowiązków tak jak wyżej należy nauczanie młodych zwiadowców, jest najważniejszy w armii.
(#)
Wojownicy - Organizacja, honor, duma. Zahartowani tak, że żaden warunek atmosferyczny im nie zaszkodzi. Są gotowi zrobić wszystko w obronie swej watahy.
Łowcy - Sarny, jelenie, łosie, dziki, zające i wszelkiego rodzaju ptactwo. Wszystko to w zasięgu kłów i delikatnych nosów naszych Łowców. Ta grupa wilków odpowiedzialna za zapełnianie spiżarni stanowi jeden z istotnych elementów funkcjonowania watahy. Doskonali tropiciele i wytrwali ścigacze którzy w starciu z bykiem nie maja sobie równych.
Zwiadowcy - Wilki, które mają za zadanie zbierać informacje o stanie innych watach. Większość z nich jest na wagę złota. Im dokładniejsza informacja - tym lepiej. Bezszelestni, o wyczulonym słuchu i znikający wśród otaczającego nas świata niczym cienie. Potrafiący dobrze ocenić sytuacje i zwiać kiedy trzeba. Wszak, dobry szpieg to żywy szpieg.
Posłańcy - Prywatne "przynieś, podaj, pozamiataj" każdej Alphy. Najczęściej wykonują specjalne zadania, na przykład udają się na tereny innych watah by zdobyć zioła niezbędne do leczenia różnych chorób.
Medycy - Wilki, który perfekcyjnie znają i rozpoznają zioła oraz rośliny lecznicze. Zawsze znają lek na każdą chorobę, dodając poprzez to otuchy pacjentom. Ich zadaniem jest leczenie rannych, słabych, starych lub chorych wilków ze swej watahy.
Moce 3-4 i 250 um.
Młodzik - Tą rangę dostaje każdy wilk który dopiero co przyłączył się do watahy. Uczeń ma za zadanie stawić się na próbie i przejść naukę. Jeśli zakończy się ona pomyślnie otrzyma on wyższą rangę.
Ma 2 moce i 100 um.
Szczenię - Młody wilczek, który dopiero co zapoznaje się z naszym dziwnym światem.
(#) - oznacza - każdy przywódca ma:
5-7 mocy oraz 1 100 um.